شهدای دهنو آران و بیدگل موکریان مهاباد را شکست داد

دیدار شهدای دهنو آران و بیدگل و موکریان مهاباد در چهارچوب لیگ دسته سوم کشورکاشان فردا – در هفته ششم از مرحله دوم رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور، و از گروه نخست این رقابت‌ها، شهدای دهنو آران و بیدگل مهمان خود موکریان مهاباد را شکست داد.

به گزارش کانال سوت، این بازی که عصر امروز چهارشنبه ۱۰ بهمن‌ماه در ورزش‌گاه تختی آران و بیدگل برگزار شد، در نیمه نخست به‌رغم بازی هجومی و سرعتی، بدون ردوبدل‌شدن گلی به پایان رسید.

در نیمه دوم  بازی با همان سرعت و هیجان آغاز شد. موقعیت‌ها برای هر دو تیم ادامه داشت تا این‌که در دقیقه ۷۵ شهدای دهنو آران و بیدگل موفق شد با یک گل از مهمان خود پیشی بگیرد.

مهمانان مهابادی حملات متعددی برای جبران گل‌خورده روی دروازه نماینده آران و بیدگل تدارک دیدند، اما همه حملات و موقعیت‌ها برای آن‌ها نتیجه‌ای نداشت و از دست رفت.

در دقایق پایانی شهدای دهنو صاحب یک پنالتی شد که به گل دوم برای نماینده آران و بیدگل تبدیل شد و بازی با نتیجه ۲ بر صفر به نفع شهدای دهنو آران و بیدگل به پایان رسید.

شهدای دهنو در هفته هفتم این رقابت‌ها، در ورزش‌گاه عطر سیب مهمان میلاد مهر تهران است.

در پایان هفته ششم، شهدای دهنو آران و بیدگل از ۶ بازی با ۲ برد، ۲ مساوی، ۲ باخت و ۸ امتیاز در رده پنجم و میانه‌های گروه نخست مرحله دوم لیگ قرار دارد.

جدول رده‌بندی گروه یک لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.