از بیمه‌گذران تأمین اجتماعی فرانشیز دریافت می‌شود

دکتر ابراهیم کوچکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشانکاشان فردا ـ  رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اعلام کرد: به دلیل کمبود نقدینگی از اول اسفندماه پیش‌رو از بیمه‌گذران تأمین اجتماعی بستری در بیمارستان بهشتی کاشان فرانشیز دریافت می‌کنیم.

به گزارش کاشان نیوز به نقل از مهر، دکتر ابراهیم کوچکی ظهر چهارشنبه ۹ بهمن‌‌ماه،  کمبود نقدینگی را مهم‌ترین معضل دانشگاه علوم پزشکی کاشان اعلام کرد و گفت: به دلیل آن‌که عمده بیمه مردم جامعه کاشان از تأمین اجتماعی است، دانشگاه علوم پزشکی با کمبود نقدینگی مواجه می‌شود و بر این اساس از اول اسفندماه از بیمه‌گذران تأمین اجتماعی بستری در بیمارستان بهشتی کاشان فرانشیز دریافت می‌کنیم.

بیمارستان شهید بهشتی کاشان با توجه به جمعیت بالای کارگری با مدیریت سازمان تامین اجتماعی ساخته شد و چند سال نخست هم با مدیریت این سازمان اداره می‌شد و تمام خدمات درمانی ارائه‌شده در آن برای بیمه‌گذاران تامین اجتماعی رایگان بود.

دو دهه پیش مدیریت این بیمارستان به دانشگاه علوم پزشکی واگذار شد که این واگذاری بی‌سروصدا هم نبود، بیمارستان بهشت موظف شد تا ساخت بیمارستان اختصاصی تامین اجتماعی در کاشان، بیمه‌گذاران این سازمان را رایگاه درمان کند.

کار ساخت بیمارستان اختصاصی که انتظار می‌رفت در یکی دوساله نخست انجام شود، بیش از دو دهه به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است.

اکنون مدیریت بیمارستان اعلام می‌کند که ناچارا ادامه درمان رایگان بیمه‌گذاران تامین اجتماعی ار ابتدای اسفندماه را قطع خواهد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.