انقلاب اسلامی ایران امانت شهدا است

عبدالنبی نمازیکاشان فردا – امام جمعه کاشان ضمن اشاره به سال‌روز ورود امام راحل به کشور در ۱۲ بهمن گفت: انقلاب اسلامی امانت شهدا است.

به گزارش مهر، «عبدالنبی نمازی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان تصریح کرد: نهضت امام راحل بعد از درگذشت آیت‌الله بروجردی شروع شد و قبل از آن در مسائل از ایشان پیشی نمی‌گرفتند، اما بعد از فوت آیت‌الله بروجردی امام راحل تکلیف دانستند تا شخصا وارد میدان شوند.

وی با بیان اینکه فقاهت امام راحل زبان‌زد خاص و عام بود، افزود: زمانی که امام راحل را به نجف تبعید کردند ایشان دست از تلاش برنداشتند و پیام‌های روشنگرانه خود را به مردم ایران ابلاغ می‌کردند که این موضوع باعث شد تا امام را به فرانسه تبعید کنند اما روشنگری‌های امام راحل در این کشور نیز ادامه داشت.

نمازی با بیان این‌که تظاهرات مردمی بنیان حکومت شاهنشاهی را از هم فروپاشید، ابراز داشت: امام راحل در چنین روزی با اقتدار وارد کشور شد و سخنرانی کوبنده‌ای در بدو ورود خود به کشور داشتند.

وی با بیان این‌که این انقلاب امانت شهدا است، گفت: ما باید از هر چیزی که موجب تضعیف انقلاب اسلامی می‌شود پرهیز کنیم چرا که اراده خداوند بر پیروزی این انقلاب بوده است در حالی که توطئه‌های زیادی علیه نظام جمهوری اسلامی روا داشتند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.