تلاش می‌کنیم بین تولید و عرضه مسکن تعادل ایجاد کنیم

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازیکاشان فردا – وزیر راه و شهرسازی گفت: تلاش داریم تا در 2 سال با شتاب تولید مسکن تعادل‌ بین عرضه و تقاضای مسکن ایجاد کنیم.

به گزارش ایرنا، محمد اسلامی پنج‌شنبه ۱۱ بهمن‌ماه ۹۷ در حاشیه آغاز عملیات ساخت واحدهای مسکونی خیرساز از جمله 50 واحد مسکونی ویژه نابینایان و کم‌بینایان کاشان اعلام کرد: تامین زمین موردنیاز خیرین، پروانه ساختمان، تهیه نقشه و نظارت مهندسی بدون دریافت هزینه‌های معمول برای طرح‌های مسکن خیرساز صورت می‌گیرد.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور نیز با اشاره به این‌که  کار ساخت ۲۵ هزار از 30 هزار واحد از سوی خیرین به پایان رسیده است، اضافه‌کرد: در بحث تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای خانواده‌های 2 معلول هم نزدیک به 10 هزار واحد داریم که سه هزار واحد به اتمام رسیده و سه هزار واحد هم در دست ساخت است.

کیومرث سلگی گفت: 2 هزار و 500 واحد از این میان در استان اصفهان داریم که یک هزار واحد در کاشان بود و از این میان کار 700 واحد به پایان رسیده و عملیات اجرایی افزون بر 200 واحد هم امروز آغاز شد.

سلگی یادآور شد: زیربنای هر واحد مسکونی به طور میانگین 75 مترمربع است که با اعتبارات دولتی، کمک خیرین و مشارکت متقاضیان برای کمک به خانه‌دارشدن خانواده‌های کم‌برخوردار ساخته می‌شود.

وی افزود: هزینه هر واحد نزدیک به 90 میلیون تومان می‌رسد که سوای کمک خیرین، بخشی از مبلغ از محل تخفیف‌های آب، برق و گاز تامین می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.