مجتمع آموزشی فرقانی در کاشان به بهره‌برداری رسید

بهره‌برداری از مجتمع آموزشی فرقانی با حضور وزیر بهداشتکاشان فردا ـ با حضور سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجتمع آموزشی فرقانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی و اموربین‌الملل دانشگاه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در آیین بهره‌برداری از مجتمع که جمعه ۱۲ بهمن‌ماه برگزار شد گفت: مجتمع آموزشی فرقانی با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات دانشگاه و با مشارکت خانواده خیر سلامت زنده یاد دکتر زهرا فرقانی ساخته ‌شده است.

وی، با اشاره به ساخت این مجتمع در زیربنای 3200 مترمربع در محل پردیس دانشگاه افزود: این پروژه در چهار طبقه تجهیز و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

دکتر ابراهیم کوچکی گفت: طبقه همکف پروژه دارای چهار واحد آزمایش‌گاه تحقیقات (سلولی، ملکولی، بیوتکنولوژی کاربردی، علوم دارویی) و مرکز رشد فناوری سلامت، و طبقه‌های اول و دوم جهت برگزاری کلاس‌های تحصیلات تکمیلی و طبقه سوم با کاربری مرکز آموزش مهارت بالینی(بیمارستان مجازی) تجهیز شده‌است.

کوچکی، با تاکید بر آثار معنوی خدمات مالی خیرین در ایجاد زیرساخت‌ها و مراکز بهداشتی درمانی گفت: عمر چند ده ساله انسان در برابر عمر تاریخ، چشم بر هم زدن است اما خدمات خیرین سلامت و آثار و نتایج آن تا زمانی‌که برقرار باشد ماندگار و جاودانه است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.