تخصیص اعتبارات عادلانه به روستاهای کاشان

روستای وادقان کاشانکاشان فردا  – فرماندار کاشان از تخصیص اعتبارات عادلانه در راستای تکمیل پروژه‌های عمرانی و به‌سازی وضعیت روستاهای شهرستان کاشان خبر داد.

به گزارش مهر، علی‌اکبر مرتضایی صبح یک‌شنبه ۱۴ بهمن‌ماه در حاشیه بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی کاشان تصریح کرد: خوشبختانه توانستیم شاهد حضور وزرا، روسای استانی و معاونان وزیر در سطح شهرستان کاشان باشیم و امید است با بهره‌برداری از این طرح‌ها پیشرفت مناطق با سرعت بیشتری پیگیری شود.

وی ضمن قدردانی از عوامل دخیل در برگزاری این مراسم‌ها افزود: ایران با تمامی مشکلات همچون تحریم، جنگ تحمیلی و غیره رو به رو بوده است اما در مقابل تمامی این مشکلات خودکفایی خود را حفظ کرده و همواره شکوفایی آن را بیش از پیش شاهد بودیم.

فرماندار کاشان ضمن اشاره به سیاست‌های دولت در مورد عدالت همه‌جانبه و توسعه روستایی ابراز داشت: سیاست‌های استانداری و فرمانداران آن است تا با توجه به کمک‌های بخشداران و اعضای شورای روستا در جهت پیشرفت روستاها از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی با بیان این‌که وظیفه فرمانداران تسریع در رفع نیازهای روستاها است، گفت: ما می‌خواهیم از دورترین نقطه شهرستان کاشان شروع کنیم و اعتبارات عادلانه به این مناطق برای تکمیل پروژه‌های مورد نیاز عمرانی اختصاص دهیم و در این زمینه باید خیران را به سمت روستاها سوق دهیم.

مرتضایی ضمن تاکید بر ساخت خانه بهداشت روستایی با مشارکت خیران افزود: در سفر سرپرست وزارت بهداشت به کاشان مقرر شد تا در هر پروژه خیران ۴۰ و دولت ۶۰ درصد مشارکت داشته باشند و در این زمینه از تمامی خیران سلامت در زمینه مشارکت دعوت می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.