بهره‌برداری از پارک شهید ابراهیم‌زاده در کاشان

بهره‌برداری از پارک شهید ابراهیم‌زاده در کاشانکاشان فردا – پارک شهید ابراهیم‌زاده واقع در بلوار ملاصدرا پس از عملیات سامان‌دهی، زیباسازی و به‌سازی کلی در آیینی با حضور معاون عمران و توسعه امور شهري و روستائي وزير كشور و رئيس سازمان شهرداري ها و دهياري‌هاي كشور مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش شهرداری کاشان، در این آیین که علاوه بر مهدی جمالی‌نژاد، فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان اجرایی و مدیران شهری در آن حضور داشتند، این پارک حاشیه‌ای پس از عملیات گسترده بهسازی، زیباسازی و تکمیل فضای سبز به بهره‌برداری رسید.

فرآیند به‌سازی و تکمیل این پارک با بیش از 1080 مترمربع نقاشی دیواری، تجهیزات کامل بدنه‌سازی، مبلمان شهری اعم از نیمکت، آلاچیق،آب‌نما وباربیکیو و همچنین 350 مترمربع زمین بازی کودکان با اعتباری بر ۱میلیارد ۳۰۰ میلیون تومان انجام شده‌است.

شهرداری کاشان در راستای جبران کمبود فضای سبز در منطقه یک، تصمیم به تبدیل مسیر مورد نظر در بلوار ملاصدرا به یک فضای سبز کارآمد گرفته است.

مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهري و روستائي وزير كشور و رئيس سازمان شهرداري ها و دهياري‌هاي كشور برای گشایش و کلنگ‌زنی چند پروژه شهری به کاشان سفر کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.