راه‌اندازی ماموگرافی در مرکز جراحی محدود امام رضا کاشان

راه‌انداری دستگاه ماموگرافی مرکز جراحی محدود امام رضاکاشان فردا – به همت خیرین سلامت پسران زنده‌یاد حاج حبیب‌اله گلشن، دستگاه پیشرفته ماموگرافی در مرکز جراحی محدود امام رضا (ع) کاشان راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عموی و امور بین‌الملل دانشگاه، رئیس بیمارستان نقوی کاشان گفت: دستگاه ماموگرافی مرکز جراحی محدود امام رضا (ع) به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون تومان خریداری و راه‌اندازی شده است و زیر نظر متخصصین رادیولوژی با تعرفه آزاد دولتی به مراجعین خدمات ارائه خواهد داد.

دکتر ابوالفضل شجاعی افزود: ماموگرافی نقش اصلی را در تشخیص اولیه سرطان پستان ایفا می‌کند و زنان بعد از 40 سالگی بر اساس سابقه پزشکی و خانوادگی باید تست ماموگرافی را انجام دهند که در حال حاضر با راه‌اندازی این دستگاه امکان غربال‌گری و تشخیص به موقع بیماری‌های پستان، فراهم شده است.

مدیر مرکز تخصصی جراحی محدود امام رضا (ع) نیز در این خصوص گفت: در حال حاضر واحد ماموگرافی مرکز امام رضا (ع) روزهای شنبه تا چهارشنبه صبح آماده ارائه خدمت به مراجعین است.

مرکز تخصصی جراحی محدود امام رضا (ع) یکی از مراکز وابسته به بیمارستان نقوی کاشان است که به کمک خیر سلامت زنده‌یاد حاج حبیب‌اله گلشن احداث و در مهرماه 96 راه‌اندازی شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.