شهرهایی رشد کرده‌اند که شورای آن‌ها انسجام داشته‌اند

مهدی حمالی‌نژاد معاون وزیر کشورکاشان فردا – معاون عمران و توسعه امور شهري و روستائي وزير كشور گفت: اگر در شورای شهر وحدت کلمه و همدلی نداشته باشیم، هر میزان شهردار تلاش کند، موفقیتی حاصل نمی‌شود.

مهدی جمالی‌نژاد در آیین گشایش پروژه‌های عمرانی شهری، خاطرنشان ساخت: شهرهایی رشد کرده‌اند که اعضای شورای شهر در آن انسجام درونی داشته‌اند.

وی تأکید کرد: آنچه مانایی جمهوری اسلامی را رقم زده و می‌زند قدرت گفتمانی است که موجب زیر بار زور نرفتن و استقلال می‌شود.

جمالی‌نژاد تصریح کرد: گفتمان نه فقط در بحث‌های سیاسی کشور، بلکه در حوزه‌های کاری شهری ضرورت دارد تا توسعه و اثرگذاری را به ارمغان آورد.

وی، با بیان اینکه اگر ما عنوان می‌کنیم استکبارستیزیم مهم ترین اصل در داخل خودمان انسجام و اتحاد و همدلی است افزود:به همین دلیل برای موفقیت در شهرها و موضوعات مدیریت شهری هم باید این وحدت کلمه و عنصر استقلال تسری پیدا کند.

این مسئول همچنین به پروژه‌های مربوط به خیرین کاشانی نیز اشاره کرد و متذکر شد: برای اولین بار در کشور خیرین وارد پروژه های عمرانی کاشان شدند که این موضوع وحدت و دغدغه مندی را در منطقه نشان می‌دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.