نمایشگاه توان‌مندی‌های زنان روستایی کاشان گشایش یافت

نمایشگاه توان‌مندی‌های زنان روستایی کاشانکاشان فردا  – نمایش‌گاه توان‌مندی‌های زنان روستایی کاشان با عنوان «جشنواره زن و بعثت انقلاب» با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان این شهرستان گشایش یافت.

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری در حاشیه این آیین که روز دوشنبه ۲۹ بهمن گشایش یافت به ایرنا گفت: انواع غذاهای روستایی محلی، ترشیجات، عرقیات گیاهی، صنایع دستی، انواع گل و تاج‌های کریستال که جزو تولیدات زنان روستایی این شهرستان است، در این نمایش‌گاه به نمایش گذاشته شده است.

نرجس قربانیان افزود: غرفه‌هایی از این نمایش‌گاه نیز به قالی‌بافی، عروسک‌های تزیینی، گلیم‌بافی، تزیین سفره‌های یلدا، میوه‌ و سبزی‌آرایی، بافت انواع زیرانداز، نمددوزی، چرم‌دوزی و شمع‌های تزیینی اختصاص دارد.

وی همچنین ماکت‌های چوبی، پخت انواع نان‌های محلی، کیک و شیرینی‌های خانگی، خوراکی‌های روز مانند باسلوق و پاستیل، کشت انواع تراریوم، ویراریوم و گیاهان درون شیشه‌ای، معرق‌کاری روی کاشی، پرورش بلدرچین و مرغ خانگی را از دیگر محصولات عرضه شده در این نمایشگاه عنوان کرد.

به گفته مسوول امور بانوان و خانواده فرمانداری کاشان، این نمایش‌گاه با 30 غرفه تا 15 اسفندماه در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان کاشان برای بازدید عموم دایر است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.