فرهنگ گردشگرپذیری باید در کاشان ارتقاء پیدا کند

علی‌اکبر مرتضاییکاشان فردا – فرماندار کاشان ضمن اشاره به تاثیر مستقیم فرهنگ گردشگری بر صنعت توریسم گفت: فرهنگ گردشگرپذیری باید در کاشان ارتقاء پیدا کند.

به گزارش مهر، علی‌اکبر مرتضایی صبح پنجشنبه ۲ اسفندماه در جمع خبرنگاران با بیان این‌که با وجود تحریم‌ها و مشکلات موجود برخی از صنایع ما با مشکل مواجه شده است، اظهار داشت: یکی از صنایعی که به دلیل شرایط موجود دچار مشکل شده صنعت فرش کاشان است و این مشکل در حوزه‌های مواد اولیه، بالا رفتن قیمت، مشکلاتی در صادرات فرش و غیره از جمله این مشکلات است.

وی افزود: خوشبختانه هتل‌ها و مراکز اقامتی خوبی در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده که می‌تواند در صنعت گردشگری و افزایش مدت اقامت آن‌ها در کاشان موثر باشد.

فرماندار کاشان با بیان این‌که فرهنگ گردشگری نیز در پیشرفت صنعت توریسم تاثیر بسزایی دارد، ابراز داشت: خوشبختانه فرهنگ توریسم در کاشان وجود داشته اما تا رسیدن به شرایط معمول آن فاصله دارد که امیدواریم با فعالیت همکاران در حوزه مربوطه این فرهنگ به استاندارد خود در شهرستان کاشان برسد.

وی آشنایی با زبان‌های گردشگران حاضر در کاشان را یکی از ملزومات توانایی دست‌اندرکاران حوزه توریسم دانست و گفت: صنایع دستی، لباس‌های سنتی منطقه فرهنگی کاشان و غذاهای سنتی این شهرستان همگی دست در دست یکدیگر می‌تواند موجب جذب توریسم شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.