بود و نبود رادیو کاشان بدون زیرساخت‌های فرقی نمی‌کند

گیرنده و پخش‌کننده ایستگاه رادیوییکاشان فردا – کاشان نیوز متن نظر یکی از کاربرانش در مورد فقدان زیرساخت‌های لازم برای رادیو کاشان را منتشر کرده که جالب توجه است.

به گزارش کاشان نیوز این کاربر نوشته: “مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان روز گذشته در دیدار با امام‌جمعه کاشان: «ساخت سایت رادیویی کاشان در بلوار امام رضا (ع) را نیازمند همکاری و مساعدت مسئولان و خیرین شهرستان کاشان است.

بهرام عبدالحسینی افزود: رادیو کاشان هنوز از استاندارد‌های لازم برخوردار نیست، اما با ساخت سایت رادیویی کاشان در بلوار امام رضا (ع) استاندارد‌های لازم آماده خواهد شد.»

انگار با تلاش و کوشش شبانه‌روزی مسئولین موفق شده‌اند فقط مجوز رادیو کاشان را صادرکنند!؟؟

سایت رادیو نیازمند خیرین است و پس از خیرین خانه‌ساز و خیرین مدرسه‌ساز و خیرین سلامت و … چشممان به خیرین رادیوساز هم روشن خواهد شد!. یک‌باره اداره امور را بسپارید به مردم تا مسئولین به کارهای مهم‌تری که دارند بپردازند!

حقیقتاً تلاش‌های بی‌وقفه جای تشکر و قدردانی دارد. شق‌القمر کرده‌اند حضرات! از الآن به بعد هم منت و تکرار مکرر در بولتن‌ها و اخبار جراید را شاهد خواهیم بود که شما رادیو… نداشتید… ما چکار کردیم؟… ما برای شما …رادیو آوردیم… .

رادیو بدون استانداردهای لازم! رادیویی که برنامه‌هایش را گفته‌اند بیرون ضبط و تدوین کنید و قرار است خیرین هم سایتش را بسازند و لابد [بعضی‌ها]هم باید کلی هم منت سر مردم کاشان بگذارند که استانداردهایش را داریم تهیه می‌کنیم!!

ما هم از اینجا و از دور دست شما را می‌بوسیم و خواهش می‌کنیم این خدمات داوطلبانه را متوقف کنید ما نه شیر شتر میخواهیم و نه دیدادر عرب.”

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.