تمرکز برنامه‌های فرهنگ‌سرای معراج بر مناطق کم‌برخوردار

سیدرضا هاشمی مدیر فرهنگ‌سرای معراج کاشانکاشان فردا – مدیر فرهنگ‌سرای معراج کاشان از تمرکز برنامه‌های این فرهنگ‌سر بر مناطق حاشیه‌ای و کم‌برخوردار شهر خبر داد و گفت: ۵۰ درصد بودجه فرهنگسرای معراج کاشان به حوزه فرهنگی اختصاص یافته است.

سیدرضا هاشمی به مهر اعلام کرد: ۳۴ درصد بودجه این فرهنگ‌سرا به حوزه اجتماعی و در بخش‌های ارتقای نشاط اجتماعی، سلامت شهروندی، کارآفرینی، بانوان و خانواده، شناسایی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ گردشگری اختصاص پیدا می‌کند.

هاشمی گفت: ۱۶ درصد بودجه سال آینده مربوط به برنامه‌های هنری و در بخش‌های مفاخر و مشاهیر، هنرهای تجسمی ادبیات و موسیقی، هنرهای نمایشی صنایع دستی و سه بخش زیرمجموعه آن است.

وی با بیان این‌که اولویت برنامه‌های این فرهنگ‌سرا با محوریت خانواده و کودکان است، افزود: در اجرای برنامه‌ها و مشارکت در اجرای آن‌ها و حتی تأمین هزینه‌ها، خیرین و همچنین دیگر سازمان‌ها و مؤسسات مردم‌نهاد حضور پررنگ دارند.

هاشمی ضمن اشاره به اجرای برنامه‌ها در مناطق کمتر توسعه‌یافته و حاشیه شهر ابراز داشت: رویکرد فرهنگ‌سرا در اجرای برنامه‌ها بیشتر منعطف بر اجرای برنامه و حضور کودکان و دانش‌آموزان مناطق حاشیه و کمتر توسعه‌یافته فرهنگی شهر است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.