صدور مجوز ایجاد آزمایشگاه تحقیقاتی فرش در کاشان

مجوز آزمایشگاه تحقیقاتی فرش در دانشگاه آزاد کاشانکاشان فردا – رئیس دانشگاه آزاد کاشان از صدور مجوز تاسیس آزمایشگاه تحقیقاتی فرش در این دانشگاه خبر داد.

حسین زینلی به مهر گفت: با اخذ این مجوز کارخانجات فرش موجود در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل نیازی به مراجعه به مرکز استان برای آزمایش و آنالیز نخ‌های خود ندارند و از طریق آزمایشگاه مستقر در دانشگاه آزاد کاشان می‌توانند نتایج مورد نیاز خود را دریافت کنند.

زینلی همچنین اعلام کرد: کنفرانس ملی نانوساختارها، علوم و مهندسی نانو، از سوی دانشگاه آزاد کاشان، ۴ اردیبهشت‌ماه ۹۸ در کاشان برگزار می‌شود و نانو مواد و مواد پیشرفته، نانو ساختارها و روش‌های شناسایی، سنتز و ساخت آن‌ها، شبیه‌سازی، طراحی و مدل‌سازی در فناوری نانو، کاربرد فناوری نانو در پزشکی و داروسازی، صنایع هوافضا، اتومبیل و حمل‌ونقل، صنعت ساختمان، صنعت کشاورزی و مواد غذایی، برق و انرژی از از جمله محورهای این کنفرانس است.

وی افزود: کاربرد فناوری نانو در صنعت نساجی و فرش، صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، علوم اطلاعات و ارتباطات، حفاظت از میراث فرهنگی و محیط‌زیست و تجاری‌سازی، مالکیت فکری و مدیریت فناوری نانو از دیگر محورهای این کنفرانس ملی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.