انتظار در صف‌های طولانی گوشت در شأن مردم ایران نیست

سید جو.اد ساداتی‌نژاد نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلسکاشان فردا – نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس گفت: رئیس‌جمهور باید دستور رسیدگی برای گرانی شدید و آشفتگی بازار و اقلام اساسی مردم مانند گوشت و توزیع ناعادلانه که در شهرستان‌ها به سختی توزیع می‌شود بدهد. ضمن اینکه انتظار مردم در صف‌های طولانی برای دریافت گوشت در شأن ملت ایران نیست.

فارس، سید جواد ساداتی‌نژاد در تذکر شفاهی در صحن علنی خطاب به رئیس جمهور گفت: شما باید دستور رسیدگی برای گرانی شدید و آشفتگی بازار و اقلام اساسی مردم مانند گوشت و توزیع ناعادلانه که در شهرستان‌ها به سختی توزیع می‌شود بدهید.

ساداتی‌نژاد همچنین در تذکری به محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی مطالبات دانشگاه علوم پزشکی کاشان که بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان است را پرداخت نمی‌کند، ضمن اینکه چون فرانشیز کارگران در کاشان صفر است عموما این بیمارستان برای پرداخت هزینه‌های جاری‌و هزینه‌های آب و برق دچار مشکل است.

وقتی برای تامین یک شغل دست و پا می‌زنیم معنی ندارد که برای دیگران شغل ایجاد کنیم
ساداتی‌نژاد در تذکری به رضا رحمانی وزیر صمت گفت: متاسفانه دوباره کارخانجات فولادی و نوردی دچار مشکل شدند. کارخانه فولاد کاشان در تامین مواد اولیه دچار مشکل شده و بهتر است این وزارت‌خانه جلوی صادرات را بگیرد. وقتی برای تامین یک شغل دست و پا می‌زنیم معنی ندارد که برای دیگران شغل ایجاد کنیم.

وی در تذکر دیگری گفت: خسارات زیادی به علت بارندگی به مردم کاشان، آران و بیدگل وارد شده که باید دستور رسیدگی پرداخت بدهید ضمن اینکه گرانی بازار کاغذ برای مطبوعاتی و انتشاراتی مشکل ایجاد کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.