پنجره آسا، تندیس حقوق مصرف‌کنندگان دریافت کرد

شرکت پن جره آسا به لوح تقدیر رعایت حقوق مصرف‌کننده دریافت کردکاشان فردا – شرکت پنجره آسا در آیینی به عنوان نخستین شرکت دریافت‌کننده تندیس حقوق مصرف‌کنندگان در صنعت درب و پنجره و نمای آلومینیوم کشور معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.

در این آیین که در اتاق بازرگانی استان اصفهان برگزار شد، این واحد به پاس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان بر اساس شاخص‌هایی مانند رعایت ضوابط قیمت‌گذاری، نداشتن زیان مالی، تولید، اطلاع‌رسانی قیمت به مصرف‌کننده، رعایت ضوابط فروش اقساطی، رضایت مشتری و کیفیت و خدمات پس از فروش انتخاب شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در این آیین تاکید کرد:‌ کیفیت مناسب یکی از مهمترین شاخص‌های انتخاب شرکت‌ها است و بنگاه‌های اقتصادی باید محصول یا خدمت با کیفیت مناسب و قیمت عادلانه را در فضای رقابتی و سالم ارائه کنند.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان اصفهان نیز در این آیین گفت: تولید‌کننده و مصرف‌کننده در برابر هم حقوق و تکالیفی بر عهده دارند.

ابراهیم جلیلی با بیان این که شفافیت در اقتصاد اداری یکی از حقوق مصرف‌کنندگان است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد اظهار داشت: مجموعه‌های اداری برای شفافیت، باید اطلاع‌رسانی دقیقی هم داشته باشند.

سعید کسائی‌فر مدیرعامل شرکت پنجره آسا در این مراسم گفت: شرکت پنجره آسا با طراحی مقاطع درب و پنجره و نمای مدرن و به عنوان تولیدکننده برتر کشوری با کیفیتی رقابتی با محصولات خارجی تولیدات خود را در راستای رضایت مشتریان و مصرف‌کنندگان خود طراحی و برنامه‌ریزی کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این موضوع که شرکت پنجره آسا برای نخستین‌بار در صنعت درب و پنجره کشور موفق به دریافت تندیس حقوق مصرف‌کنندگان گردیده است گفت: تلاش‌ها و برنامه‌های طولانی‌مدت این مجموعه که محصول توان‌مندی جوانان ایران زمین و بهرمندی از مشاوران اروپایی است باعث اقبال گسترده مصرف‌کنندگان و سازندگان ساختمان با کیفیت در کشور شده است تا به آن میزان که در سال جاری تولیدات این مجموعه از مرز یک میلیون مترمربع درب، پنجره و نمای آلومینیومی گذر کرده است.

وی افزود: این شرکت به عنوان یک شرکت خدمات‌محور با پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان در زمان مدت گارانتی و بعد از آن وظیفه‌ی سازمانی آسا است و بایست پاسخگوی آن باشد و موفقیت حاضر نیز جز با اعتماد مشتریان و تلاش همکاران و نمایندگان این شرکت در سراسر کشور حاصل نمی‌شد.

شرکت پنجره آسا اردیبهشت‌ماه امسال همزمان با اختتامیه پنجمین کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم ایران به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر کشوری و در راستای ویژگی‌های بارز تعالی سازمانی معرفی شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.