من کاشانی‌ام؛ اصفهان شمالی یکی از راه‌حل‌هاست

احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامیکاشان فردا – نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: اگر مشکل ضعف ارتباط مرکز با شهرستان‌ها حل نشود باید ارتقا برای بخش‌هایی از استان صورت پذیرد.

 احمد سالک به فارس اعلام کرد: روز دوشنبه طرح استان اصفهان شمالی اعلام وصول شد، هر طرحی که اعلام وصول می‌شود روند قانونی بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس را دارد، به کمیسیون مربوطه می‌رود و مورد بحث قرار خواهد گرفت تا به صحن علنی بیاید و این روند طولانی خواهد بود.

وی با بیان این که مردم کاشان غیور، انقلابی و مذهبی هستند افزود: پدر من کاشانی است و نام خانوادگی من سالک کاشانی است، یعنی با مردم کاشان ارتباط مستقیم دارم و خویشاوندان من در کاشان زندگی می‌کنند.

سالک یکی از دلایل تهیه این طرح را بروکراسی و ضعف ارتباط مرکز و شهرستان‌ها دانست و تصریح کرد: نتیجه این بروکراسی این است که کار مردم به موقع انجام نمی‌شود و سرمایه‌گریزی اتفاق خواهد افتاد.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که این طرح را امضا کرده‌اند می‌دانند که استان اصفهان یک‌پارچه، قوی‌تر از اصفهان تقسیم‌شده است و اگر ضعف مدیریت و ضعف ارتباطات حل شود، نیازی به این طرح‌ها نخواهد بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس پیش‌تر مخالفت خود را با طرح استان اصفهان شمالی مطرح کرده بود.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.