آزادراه کاشان – قم ایمن می‌شود

آزادراه کاشان قمکاشان فردا – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: امسال با انجام اقداماتی در آزادراه کاشان – قم، عنوان راه ایمن را در این محور اجرایی و عملیاتی خواهیم کرد.

به گزارش فارس، مهدی خضری اعلام کرد: با توجه به این‌که ۱۸ درصد از فوت‌شدگان حوادث در سال ۹۷ در این آزادراه بوده، به همین خاطر امسال ۱۲ ایستگاه امنیت و سلامت با همکاری پلیس راه در این محور برپا شده که در این ایستگاه‌ها برنامه‌های فرهنگی و نمایشی با موضوع ایمنی حمل‌و‌نقل، توزیع بروشور برای هوشیارسازی و رفع خستگی راننده انجام می‌شود.

خضری هدف از این اقدامات را پیشگیری از حوادث جاده‌ای اعلام و تصریح کرد: در روز ۲۱ اسفندماه، جمع‌آوری زباله‌ها و پاک‌سازی حریم راه‌ها توسط این اداره، همچنین آموزش ایمنی به دانش‌آموزان هم در بهمن‌ماه سال ۹۷ در مدارس حاشیه راه‌ها انجام شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این، اقداماتی نظیر نظارت بر مجتمع‌های خدمات رفاهی، نوسازی و رفع کسری علائم ایمنی و ترافیکی راه‌ها، برگزاری جلسات کمیته مدیریت خدمات حمل‌ونقل در سفرهای نوروزی، چاپ خبرنامه راهبران با رویکرد اطلاع‌رسانی و آموزش ایمنی ترافیک انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: نصب بنر با پیام‌های ترافیکی در محورهای استان و مسیر‌های پرحادثه سال قبل، ارسال پیامک‌های ایمنی به مسافران نوروزی، ساخت پادکست‌های رادیویی با موضوع ایمنی، هماهنگی برای اطلاع‌رسانی آخرین وضعیت راه‌های استان از طریق صداوسیمای استان از دیگر اقدامات این  اداره کل در راستای خدمات سفر به مسافران در ایام سفرهای نوروزی خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.