شیرین‌ترین خاطره کاری سال ۹۷ مدیرعامل خانه کتاب در کاشان

نیکنام حسینی‌پور مدیرعامل خانه کتاب ایرانکاشان فردا – نیکنام حسینی‌پور مدیرعامل خانه کتاب ایران در در گفت‌وگوی نوروزی با ایبنا، شیرین‌ترین خاطره کاری خود در سال ۹۷ را حضور در گلزار شهدای کاشان و بر سر مزار نویسنده‌ی شهیدی که پدرش هم فروشنده کتاب است عنوان کرد.

در این‌ گفت‌وگوی نوروزی که خبرگزاری کتاب ایران با حسینی‌پور انجام داده، وی به چالش‌های پیش روی کتاب، نویسندگان و اتفاقات مربوط به این حوزه در دوره یک‌ساله مدیریت خود بر خانه کتاب ایران اشاره کرده است.

او در پاسخ به پرسش ایبنا در مورد خاطره شیرین کاری سال 1397 گفت: «مراسم آغاز هفته کتاب را در کاشان و با حضور در گلزار شهدای این شهر برگزار کردیم. کنار مقبره یک شهید حاضر شدیم که که پدرش به‌عنوان پدر کتاب کاشان شناخته می‌شود و کتابش هم منتشر شده است. تحت تاثیر رفتار این پدر شهید قرار گرفتم و در جریان مراسم از خود پرسیم چه‌قدر به آرمان‌های شهدا وفادار مانده‌‌ایم؟

سال گذشته به جای سفر به زادگاهم با توجه به انتخاب شهر کاشان به‌عنوان پایخت کتاب، شب عید را با خانواده در کتاب‌فروشی‌های این شهر گذراندیم. ابراز امید‌واری کردم که سال حوبی برای کتاب باشد.»

سال گذشته در برنامه‌های پایتختی خانه کتاب در کاشان، از علی یزدانخواه به‌عنوان پدر کتاب کاشان تجلیل شد. در جریان این برنامه که با حضور مدیرعامل خانه کتاب ایران انجام شد، عوامل اجرایی برنامه با حضور در دارالسلام کاشان گلزار شهدا و حضور بر مزار فرزند شهیدِ آقای یزدنخواه به مقام شامخ این شهید و همه شهیدان ادای احترام کردند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.