نمایش نوروزی «عتیقه‌های کاشونی» لغو شد

لغو نمایش عتیقه‌های کاشونیکاشان فردا – وحیدرضا صادقپور نویسنده و کارگزدان و بازیگر اصلی نمایش «عتیقیه‌های کاشونی» از عدم نمایش این تئاتر در سال ۹۸ به دستور مراجعی خاص خبر داد.

صادقپور با انتشار یک استوری در صفحه خود در شبکه اجتماعی اینتساگرام نوشت: «بعد از لغو کنسرت، نمایش عتیقه‌های کاشونی هم با با تصمیم برخی لغو شد. بنابراین اجرای نوروزی بنده نخواهم داشت، ولی گروه هنزی کاشانه همچنان در خدمت شما خواهند بودد.»

وی همچنین پیش از این در استوری دیگری نوشته بود: «این دیار دیگر جای ماندن نیست، نه این‌که  نخواهم، دیگر نمی‌کشم، شادی مردمان شهرم را به مدعیان شادی سالم می‌سپارم. خدانگهدار.»

روز گذشته امام جمعه موقت كاشان در خطبه‌های نمازجمعه نسبت به اجرای این نمایش اعتراض کرده و گفت بود: قبل از اين‌كه برنامه فرهنگي در كاشان اجرا شود بايد نظارت شود.
این درحالی است که علی‌اکبر مرتضایی فرماندار کاشان در آخرین اجرای این نمایش، پیش از عید شرکت کرده و با عوامل آن عکس یادگاری گرفته بود.

این‌که چرا این نمایش پیش از عید با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چندین اجرا داشته و ناگهان اجرای بعد از عید آن باید متوقف شود، جای تامل دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.