آماده‌باش کامل آتش‌نشانی کاشان

آماده‌باش آتش‌نشانی کاشان در آخرین چهارشنبه سالکاشان فردا – مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از آماده‌باش کامل این سازمان برای حوادث احتمالی ناشی از بارش باران خبر داد.

محمدمسعود چایچی گفت‌: بنا بر اطلاعیه مرکز مدیریت بحران و بر اساس اخطاریه سازمان هواشناسی مبنی بر نفوذ سامانه بارشی به کشور، سازمان آتش‌نشانی با استفاده از کلیه کارکنان در حال آماده‌باش کامل برای خدمت‌رسانی به شهروندان است.

چایچی با اعلام این‌که تمامی تجهیزات و ماشین‌آلات سازمان آماده کار است، افزود: شهروندان در صورت امکان از ترددهای غیرضرور خودداری کرده و به تماشای مسیر سیلاب‌ها نروند.

وی تصریح کرد :شدت و مدت زمان بارش باران تا کنون در شهر به اندازه‌ای است که موجب گسترش حجم آب در بعضی از کانال‌ها، مسیل‌ها خیابان‌ها و جوی‌های موجود در سطح شهر شد که به همین دلیل آب‌های جاری‌شده از کانال‌ها و جوی‌ها به سطح معابر سرریز و گرفتگی برخی از معابر و منازل را در پی داشته است.

وی تصریح کرد: به محض اطلاع سریعاً اکیپ و تیم‌های عملیاتی جهت امدادرسانی به محل‌های اعلام شده، اعزام می‌شوند و به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی با استفاده از دستگاه پمپ آب‌کش و کف‌کش‌ها سریعاً نسبت به آب‌کشی از منازل و معابر اقدام می‌کنند

مدیرعامل سازمان گفت: تاکنون (ساعت 11 پنجم فروردین) حدود 37 مورد ماموریت توسط پرسنل انجام شده و شهروندان نیز در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی با شماره ۱۲۵ آتش‌نشانی، آدرس دقیق و نوع حادثه را اعلام نمایند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.