بی‌احتیاطی در بوشهر جشن عروسی را عزا کرد

سهل‌انگاری در حفاظت از تفنگ عروسی را عزا کردکاشان فردا – فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فرد 35 ساله‌ای در دشتستان حین تیراندازی در عروسی، بر اثر بی‌احتیاطی جانش را از دست داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار خلیل واعظی اعلام کرد: پس از دریافت گزارش تیرخوردگی در مراسم عروسی در روستای دهرود علیا از توابع شهرستان دشتستان بلافاصله تیم گشت انتظامی بخش” ارم” به محل مورد نظر اعزام شد.

وی افزود: برابر بررسی‌ها مشخص‌شد فرد 35 ساله‌ای شب گذشته در جشن عروسی با اسلحه‌ای که در دست داشته چندین نوبت اقدام به تیراندازی می‌کند.

سردار واعظی ادامه داد: زمانی که مهمانان در حال کادودادن به عروس و داماد می‌شوند، این فرد اسلحه مسلح را کنار خودش گذاشته و سرگرم تماشای مراسم میشود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: به گفته شاهدان، کودک خردسال این فرد که کنار او ایستاده بوده حین بازی با اسلحه، ماشه را فشار می‌چکاند که با شلیک تیر سمت چپ گردن و مغز پدرش را متلاشی می‌کند.

وی با ابراز تاسف از بروز این حادثه تصریح کرد: تنها راه موثر جهت پیشگیری از وقوع چنین حوادث خونبار و فاجعه‌آمیزی همکاری همه‌جانبه مردم و صاحبان عروسی است.

سردار واعظی با بیان این‌که تحقیقات در مورد این حادثه ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: اسلحه مورد استفاده از نوع برنو و مجوزدار بوده که بوسیله پلیس توقیف شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.