فرماندار کاشان از دو مرکز امدادی شهرستان بازدید کرد

دیدار علی‌اکبر مرتضایی فرماندار کاشان از مرکز آتش‌نشانی کاشانکاشان فردا – در شبکه‌های اجتماعی شایعه‌ای از قول مناف هاشمی، استاندار برکنارشده استان سیل‌زده گلستان همرسانی می‌شود مبنی بر این‌که بیش از ۳۰ استاندار در سفر خارج از کشور هستند و او چون دچار شیل‌شده، غیبتش برجسته شده است.

این حرف اگر صددرصد درست نباشد، اما اندکی از واقعیت را در خود دارد و تعدادی از فرمانداران و استانداران سعی می‌کنند در تعطیلات نوروزی به سفر و آن‌هم سفر خارج بروند. امری که خلاف بدیهی‌ترین اصول مدیریت انسانی و مدیریت شهری است.

با این اوصاف علی‌اکبر مرتضایی فرماندار کاشان، نه تنها سفر نرفته، که در محل کار خود حاضر و از نخستین روزهای سال نو در حال سرکشی به مراکز اسکان، ایمنی، تغذیه و درمان و سایر خدمات به مسافران نوروزی و خداقوت‌گویی به کارکنان این بخش‌هاست.

کاشان برای آن‌که به قطب گردشگری منطقه تبدیل شود، به چنین مدیرانی نیاز دارد و باید به آن‌ها خداقوت و دست‌مریزاد گفت.

به گزارش فرمانداری کاشان، مرتضایی‌فر روز گذشته یک‌شنبه ۴ فروردین‌ماه در ادامه سرکشی‌های خود به مراکز خدماتی به مسافران نوروزی،‌ همراه با مدیر مرکز مدیریت بحران و کنترل حوادث شهرستان از مرکز فرماندهی آتش‌نشانی و اورژانس بین‌راهی سان‌آرا بازدید کرد.

در این دیدار فرماندار کاشان ضمن تبریک فرار رسیدن سال نو، از تلاش شبانه‌روزی کارکنان آن مراکز تقدیر کرد و از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات به مسافرین نوروزی قرار گرفت.

مرتضایی روز شنبه نیز از مرکز پلیس راه کاشان – اصفهان بازدید کرده‌بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.