بروکراسی‌ اداری مانع مهمی در مسیر رونق تولید است

سید جواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگلکاشان فردا – نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل گفت: رهبر معظم انقلاب سال ۹۸ را سال رونق تولید نام‌گذاری کردند و امید است در این سال که همچون سال‌های گذشته بر پایه اقتصاد به ویژه اقتصاد مقاومتی نام‌گذاری شده، گام‌های مؤثری برداریم.

سید جواد ساداتی‌نژاد به مهر تاکید کرد:‌ باید رسالت همه دستگاه‌های کشور رونق تولید و رفع موانع آن باشد. صنایع داخلی دارای مشکل نقدینگی هستند به نحوی که منطقه با وجود آن‌که قطب تولید فرش ماشینی است، به دلیل عدم حمایت‌های لازم از سوی بانک‌ها با مشکل نقدینگی دست و پنجه نرم می‌کند و این موضوع از سال ۹۷ تا به حال گریبان‌گیر صنایع ما در کاشان و آران و بیدگل شده است.

ساداتی‌نژاد گفت: کارخانه‌ای که مواد اولیه ندارد، امکان تولید محصول را ندارد و این معضل بزرگی است، به نوعی که حتی صنایع فولاد در کشور ما به دلیل نبود شمش فولاد از تولید بازمانده است در حالی که کشور صادرکننده این محصول هستیم و بر همین اساس رونق تولید بدین معنی است که ابتدا نیاز داخلی را رفع کرده و سپس در بعد صادرات ورود پیدا کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد رویکرد مردم نیز به سمت کالای ایرانی باشد چرا که با خرید کالای ایرانی کارگر ایرانی را حمایت کردیم و صاحبان صنایع نیز باید کیفیت محصولات خود را افزایش دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.