۵۱ هزار گردشگر از ۳ بنای تاریخی کاشان دیدن کردند

کاشان فردا _ مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر شهر کاشان، از بازدید حدود 51 هزار نفر گردشگر از بناهای تاریخی تحت نظارت و پوشش شهرداری کاشان در هفت روز نخست سال جدید خبر داد.

مهدی بذرافشان، اعلام کرد: تا روز هفتم فروردین‌ماه، 26 هزار و 300 گردشگر داخلی و 421 گردشگر خارجی از خانه طباطبایی‌ها و 14 هزار و 163 گردشگر داخلی و 286 گردشگر خارجی از خانه عباسیان دیدن کرده‌اند.

وی افزود: تعداد بازدیدکنندگان از حمام سلطان امیراحمد نیز در این مدت، 9هزار و 776 نفر بوده که شامل 9 هزار و 535 گردشگر داخلی و 241 گردشگر خارجی است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر شهر کاشان از انتشار بیش از 70 هزار نقشه گردشگری شامل اطلاعاتی نظیر اماکن مهم گردشگری، فضاهای خدماتی، تلفن‌های ضروری، پیام‌های ویژه و… نیز خبر داد و گفت: همچنین افزون بر 50 هزار بروشور دربردارنده اطلاعات اماکن گردشگری تحت پوشش شهرداری و سایر بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری منتشر و توزیع شده است.

بذرافشان افزود: نصب بنر و تابلوهای راهنمای مسیر برای دسترسی آسان‌تر گردشگران به ستادهای اسکان پنج‌گانه، ستاد اسکان فرهنگیان و تردد در مسیرهای ترافیکی ویژه ایام نوروز و ارائه اینترنت رایگان برای گردشگران همراه با نقشه «کاشان‌گردی» نیز با استفاده از فضای مجازی در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفته تا بتوانند با شناخت و برنامه‌ریزی بهتر نسبت به بازدید از مکان‌های گردشگری اقدام کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.