در لغو کنسرت و تئاتر هیچ دخالتی نداشته‌ام

علی‌اکبر مرتضایی فرماندار کاشانکاشان فردا – فرماندار کاشان با اشاره به برخی حواشی اخیر پیرامون لغو کنسرت و تئاتر در کاشان اعلام کرد: بنده در لغو کنسرت و تئاتر هیچ دخالتی نداشته‌ام.

به گزارش فارس علی‌اکبر مرتضایی در نشست با اصحاب رسانه گفت: اگر قرار باشد تئاتر یا کنسرتی برگزار گردد، باید روال قانونی خود را طی کند و ناظر بر این موضوع هستم،

مرتضایی با بیان این‌که اگر قرار باشد اقدام فرهنگی صورت پذیرد، باید اداره ارشاد پیگیری کند تاکید کرد: به دو کنسرت در کاشان مجوز داده‌شد که مورد اولی برگزار گردید که خود بنده نیز شرکت کردم، اما کنسرت بعدی به دلیل تشییع پیکر شهدای پاسدار در حادثه تروریستی زاهدان لغو نشد بلکه به زمان دیگری موکول شد.

فرماندار ویژه کاشان با تاکید بر این‌که کنسرت بابک جهانبخش لغو نشده بلکه زمانش به وقت دیگری موکول شده است خاطرنشان کرد: این مورد را مسئولان تیم کنسرت نیز قبول کردند و اگر زمان جدیدی معرفی کنند کنسرت برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به لغو برنامه تئاتر اخیر در کاشان نیز افزود: در نمایش اولی که برگزار شد موردی نبود ولی گویا در نمایش‌های بعدی در حین اجرا مشکلاتی پیش آمده است که برخی به دلایلی آن را لغو کردند.

اضهارات فرماندار کاشان در باره همزمانی برگزاری کنسرت بابک جهانبخش با تشییع جنازه پاسداران شهید در حالی ایران می‌شود که در همان بازه زمانی دو کنسرت فریدون آسرایی و مجید اخشابی در کاشان برگزار شده‌است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.