رشد 45 درصدی بازدیدها از خانه‌های تاریخی کاشان

رشد ۴۵ درصدی بازدیدهای نوروزی از خانه‌های تاریخی کاشانکاشان فردا – مدیر حوزه گردشگری شهرداری کاشان، از استقبال و افزایش بی‌نظیر بازدید گردشگران از سه مجموعه تاریخی خانه طباطبایی‌ها، خانه عباسیان و حمام سلطان امیراحمد خبر داد.

به گزارش شهرداری کاشان، سید مهدی رضوی‌زاده گفت: از یکم تا سیزدهم فروردین‌ماه بیش از 90 هزار نفر از این سه مجموعه تاریخی بازدید کردند که این رقم نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۴۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی افزود: امسال برای نخستین‌بار برای خرید بلیط و استفاده از خدمات گردشگری “کاشان کارت” مورد استفاده قرار گرفت که به نظم، تسریع و تسهیل تهیه بلیط و بازدید از اماکن تاریخی شهر کمک شایانی کرد.

مدیر حوزه گردشگری شهرداری کاشان، با اشاره به تولید سریال “بانوی عمارت” به عنوان یکی از سریال‌های پر مخاطب شبکه سوم سیما در مجموعه تاریخی خانه طباطبایی‌ها گفت: “فیلم‌توریسم” نقش بزرگی در افزایش گردشگران داخلی داشته است.

رئیس میراث فرهنگی کاشان نیز از افزایش کم‌سابقه بازدید از خانه بروجردی‌ها خبر داده و گفته بود: در روز چهارم عید نوروز این مجموعه تاریخی با بازدید ۵ هزار و ۵۹۲ نفر گردشگر در یک روز رکوردشکنی کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.