مراجعه ۷۶ هزار نفر به اورژانس‌های کاشان در نوروز ۹۸

دکتر محمد حاجی‌جعفری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشانکاشان فردا – معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: از 25 اسفند ۹۷ تا 17 فروردین‌ماه 98، بیش از ۷۵ هزار بیمار به اورژانس‌های تحت پوشش این دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه، دکتر محمد حاجی‌جعفری، با اشاره به این که این بخش‌ها شامل 10 بخش اورژانس بیمارستان دولتی و خصوصی، درمان‌گاه‌های شبانه‌روزی و اورژانس‌های سرم درمانی است افزود: از این تعداد 71144 بیمار به صورت سرپایی در اورژانس درمان، و 1958 بیمار بستری و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

وی، با بیان این‌که در این مدت 403 مورد، عمل جراحی اورژانسی انجام شده، تصریح کرد: 117 بیمار نیز در بخش‌های ویژه بستری شده‌اند.

حاجی‌جعفری با بیان این‌که 40 مورد احیاء قلبی ریوی در این ایام انجام شده است، ادامه داد: همچنین 51 بیمار به مراکز معین اعزام شده‌اند.

وی اظهار داشت: 223 زایمان طبیعی و 238 زایمان به روش سزارین در ایام تعطیلات نوروز انجام شده است.

معاون درمان دانشگاه، با بیان این‌که بیش از 2400 نفر در کلینیک‌های ویژه دانشگاه تحت ویزیت سرپایی تخصصی و خدمات آزمایشگاهی قرار گرفته‌اند، یاداور شد: این اقدامات با کمک 300 نفر کادر پزشکی و 1400 نفر کادر پرستاری در 9 بیمارستان و 5 درمان‌گاه شبانه‌روزی صورت پذیرفت.

وی گفت: همچنین در این مدت بیش از 5 هزار نفر از خدمات دندانپزشکی استفاده کرده‌اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.