جای پوشیدن لباس سپاه، فرزندان‌ِتان را از آمریکا فرا خوانید

سعید اسلامی بیدگلی اقتصاددان و عضو هیئت علمی دانشگاه علامهکاشان فردا – سعید اسلامی بیدگلی اقتصاددان و عضو هیئت علمی دانشگاه علامه، از نمایندگان مجلس خواست به‌جای پوشیدن لباس سبز سپاه، فرزندان خود را از آمریکاه فرا خوانند.

به گزارش نسل فردا، اسلامی بیدگلی گفت: مهم‌ترین خبر این روزها قرارگرفتن سپاه در لیست تروریستی آمریکا و اقدامات متقابل ایران بود. کانادا هم چندی پیش سپاه را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داده بود.

خوب است مسئولین به‌جای خط و نشان کشیدن، فرزندان و خانواده‌های خود را از این کشورها فرا بخوانند. رئیس مجلس می‌تواند آغازگر این حرکت باشد.

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس نیز می‌توانند طرحی چهار (یا حتی پنج) فوریتی مصوب کنند و سه ماه به نمایندگان مجلس و شوراها، وزراء و معاونین‌شان، استانداران، شهرداران و معاونین کلان‌شهرها فرصت بدهند که خانواده‌های خود را از کشورهای دیگر فرا بخوانند یا سمت فعلی خود را ترک کنند.

سعید اسلامی بیدگلی فرزند مرحوم استاد غلامرضا اسلامی بیدگلی، پیش‌ترها بازرس بنیاد امید ایرانیان بود که تحت ریاست محمدرضا عارف اداره می‌شود. محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس یکی از نمایندگانی بود که لباس سپاه پوشیده و در مجلس حاضر شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.