قبولی 44٪ دانش‌آموختگان دانشگاه کاشان در کارشناسی‌ارشد

دانشگاه کاشان رتبه دوم را کسب کردکاشان فردا – معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان گفت: 618 دانش‌آموخته دروه کارشناسی این دانشگاه،‌ در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال 1397 دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی پذیرفته شدند.

به گزارش دانشگاه کاشان، قنبرعلی شیخ‌زاده اعلام کرد: از این ۶۱۸ دانشجو، 107 دانش آموخته در دوره کارشناسی‌ارشد دانشگاه کاشان پذیرفته شده‌اند.

به گفته وی؛  35 دانشجو در رشته مهندسی، 8 دانشجو شیمی، 17 دانشجور در فیزیک، 6 دانشجو در ریاضی، 18 دانشجو در زبان و ادبیات، 14 دانشجو در معماری و 9 نفر نیز در رشته علوم انسانی در مقطع کارشناسی‌ارشد دانشگاه کاشان پذیرفته شده و مشغول به تحصیل شدند.

شیخ‌زاده تعداد دانش‌آموختگان دوره کارشناسی در سال 96 را 889 دانشجو عنوان کرد و افزود: حدود 44 درصد از این دانشجویان در دوره کارشناسی‌ارشد پذیرفته شده‌اند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان تصریح کرد: این دانشگاه علاوه بر ترغیب گروه‌های آموزشی به بهبود کیفیت آموزش، برنامه‌هایی را نیز برای توسعه مهارت‌آموزی، کارآفرینی، و اشتغال پایدار دانشجویان اجرا می‌نماید، تا ضمن افزایش نرخ قبولی دانشجویان کارشناسی در مقاطع تحصیلات تکمیلی، توان اشتغال‌پذیری دانشجویان افزایش  یابد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.