کمک ۳۵۰ میلیون تومانی آستان هلال‌‌بن‌علی به سیل‌زدگان

کمک به سیل‌زدگان توسط حرم هلال بن علی آران و بیدگلکاشان فردا – مدیر حرم محمدهلال بن علی (ع) گفت: مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده از سوی این آستان مقدس برای کمک به سیل‌زدگان کشور تاکنون ۳۵۰ میلیون تومان است.

سید جواد تکیه به شبستان اعلام کرد: این آستان از روزهای نخست حادثه تاسف‌بار سیل در شمال و غرب کشور فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون ۳۵۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی برای سیل‌زدگان جمع آوری کرده است.

مدیر اجرایی حرم محمدهلال بن علی(ع) افزود: کمک‌های غیرنقدی آستان مقدس شامل یک‌صد تخته فرش، پوشاک، پتو و مواد خوراکی و بهداشتی است که با استفاده از ظرفیت کمک‌های مردمی و خیرین آستان مقدس جمع‌آوری و ارسال شده است.

تکیه از برپای موکب محمدهلال(ع) در حرم مطهر علی بن مهزیار(ع) خبر داد و گفت: محموله‌ای از کمک‌های غیرنقدی آستان مقدس شامل ۲۵ تن مواد خوراکی به همراه تجهیزات آشپرخانه موکب هلال (ع) روز گذشته، در قالب دو دستگاه تریلر به استان خوزستان ارسال شد.

وی با بیان این‌که ۳۵ تن از عوامل موکب محمدهلال(ع) برای کمک و پذیرایی از سیل‌زدگان در قالب یک دستگاه اتوبوس به اهواز اعزام شدند گفت: این موکب با همکاری سایر موکب‌های شهرستان و در قالب یک موکب واحد، روزانه ۵ هزار پرس غذا در حرم مطهر علی بن مهزیار(ع) طبخ و در بین سیل‌زدگان توزیع خواهد کرد.

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) با بیان اینکه کمک های آستان مقدس همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: مردم و خیرین شهرستان آران و بیدگل و زائران هم می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه مستقر در ورودی آستان مقدس تحویل دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.