خانه جوان کاشان به بهره‌برداری رسید

بهره‌برداری از خانه جوان کاشان با حضور محمدمهدی تندگویانکاشان فردا – خانه جوان کاشان با حضور معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش مهر، خانه جوان کاشان با حضور معاون سامان‌دهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان و سایر مسئولان شهری پیش از ظهر چهارشنبه به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانیم:
+ سفر معاون وزیر ورزش و جوانان به کاشان

محمدجواد سلامیان‌زاده، رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان در حاشیه این آیین به مهر گفت: برابر تفاهم‌نامه بسته‌شده با هلال‌احمر و اداره ورزش و جوانان این شهرستان مقرر شده تا طبقه فوقانی ساختمان هلال احمر در اختیار سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان کاشانی قرار بگیرد.

وی با بیان این‌که این ساختمان ۲۰۰ مترمربع مساحت دارد، افزود: بهره‌برداری از این ساختمان اعتبار اولیه نداشته است اما در راستای مرمت و بازسازی خانه جوان کاشان ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص یافت و قسمت‌های مختلفی برای این واحد اداره ورزش و جوانان کاشان در نظر گرفته شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان اعلام کرد: کلاس‌های آموزشی، پاتوق‌های فرهنگی، کارهای پژوهشی، سایت اینترنت ویژه انجام پژوهش و دبیرخانه خانه جوان از جمله قسمت‌های خانه جوان اداره ورزش و جوانان کاشان است و فاز دوم این خانه نیز با ۶۰۰ متر زیربنا و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار در حال ساخت است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.