کاشانه در سال جدید هم مهمان کاشانی‌هاست

سری جدید برنامه تلوزیونی کاشانهکاشان فردا – در حالی که برخی گزارش‌ها پیش از عید امسال، از پایان کار برنامه تلوزیونی کاشانه در سال جدید خبر می‌دادند، کانال تلگرامی شهرداری کاشان ار تولید و نمایش سری جدید این برنامه در سال جدید خبر داد.

به نوشته این کانال، در نخستین برنامه سری جدید که در روز‌های پایانی ماه نخست (جمعه ۳۰ فروردین‌ماه) پخش می‌شود، آیتمی با عنوان گشت و گذار تصویری در بهار کاشان به همراه سایر بخش‌های این برنامه پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانیم:
+
کاشانه اتاق شیشه‌ای می‌خواهد
+
رسانه مرده و رؤیای توسعه

علی‌اکبر مرتضایی، فرماندار کاشان مهمان ویژه این برنامه در برنامه نخست دور جدید است، که جمعه 30 فروردین‌ماه 98 ساعت 18/20 از شبکه استانی اصفهان نمایش داده می‌شود.

برنامه تلوزیونی کاشانه که از دوره شهرداری پیشین کاشان، با هزینه شهرداری کاشان تهیه و از طریق شبکه استانی اصفهان سیما پخش می‌شد، اعتراض غالب فعالین رسانه‌ای کاشان هم در دوره شهرداری پیشین، هم شهرداری فعلی را به همراه داشت.

شهردار فعلی کاشان با استتناد به نظرسنجی که یک مرکز پیمایش افکار در کاشان انجام داده و بالای ۷۰ درصد از شهروندان کاشان را موافق پخش این برنامه نشان می‌داد، بر ادامه نمایش آن اصرار دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.