کاشان ۲۰۰ منزل مسکونی در پل‌دختر می‌سازد

عباس رضایی استاندار اصفهان پلدختر به اصفهان واگذار شده استکاشان فردا – استاندار اصفهان گفت: اصفهان از نظر کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای سیل‌زدگان برگ زرینی در تاریخ خلق کرد به نوعی که از هر دو منظر در رتبه نخست قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس رضایی پیش‌از‌ظهر دوشنبه در همایش مشترک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خیران مسکن‌ساز استان اصفهان اظهار داشت: در جمع خیران سخن گفتن به واقع سخت است؛ شور و شعف و انسان دوستی خیران در مقاطع مختلف تاریخی نمایان بوده است و به واقع از استان اصفهان همین انتظار نیز می‌رود.

وی با بیان این‌که کاشانی‌ها برای اهدای ۲۰ میلیارد تومان فرش به مناطق سیل‌زده اعلام آمادگی کردند و خمینی‌شهرها ۱۰ هزار وعده غذا در روز آماده می‌کردند، ابراز داشت: کمک‌های مردم اصفهان به مناطق سیل‌زده در کل استان اصفهان از کاشان، لنجان، آران و بیدگل و غیره، قابل مشاهده بود.

رضایی با اعلام این‌که با توجه به توانایی‌های بی‌بدیل اصفهان در ساخت‌وساز و کمک‌های بی‌دریغ به سیل‌زدگان کشور ساخت منازل در پل‌دختر توسط دولت به اصفهان واگذار شده است، ابراز داشت: هر یک از شهرستان‌های استان مکلف شده است تا ساخت تعدادی خاص از واحدهای مسکونی پل دختر را برعهده بگیرد.

گفتنی است کاشانی‌ها تاکنون ۱۴ میلیارد تومان به مناطق سیل‌زده کشور کمک کردند و در این مراسم علی‌اکبر مرتضایی فرماندار کاشان اعلام کرد: این شهرستان ساخت ۲۰۰ باب منزل مسکونی در پل‌دختر را برعهده می‌گیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.