نخستین پروژه‌های خیرساز شهری کاشان استارت خورد

نخستین دروژه‌های خیرساز شهردای کاشانکاشان فردا – نشست عقد تفاهم‌نامه‌ بین دو نیکوکار کاشانی و مجمع خیرین عمران و توسعه شهری به منظور احداث نخستین پروژه‌های خیرساز شهری در کاشان برگزار شد.

در این نشست که با حضور شهردار کاشان به عنوان رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین و دیگر اعضای آن برگزار شد، جزییات طرح ساخت ایستگاه آتش‌نشانی شماره ۶ کاشان در محل بلوار بوستان جنب ساختمان دادگستری مورد بررسی قرار گرفت.

این پروژه که به همت حسین ناصری طاهری خیر کاشانی در دستور کار احداث قرار گرفته دارای مساحت ۳۸۰ مترمربع شامل سوله و ساختمان اداری است که مقرر شد با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد تومان ظرف دو سال با مشارکت شهرداری به بهره‌برداری رسد.

سهم مشارکت شهرداری در این پروژه علاوه بر زمین، صدور مجوز، تهیه انشعابات، آماده‌سازی معابر قابل دسترسی، ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز ایستگاه است.

طرح احداث یک باب خانه فرهنگ در لتحر توسط خیر کاشانی حسین حسنی مقدم مورد توافق قرار گرفته که با اعتبار بیش از ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون نومان با زیربنای 510 مترمربع در دو طبقه و زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع ظرف مدت زمان دو سال ساخته می‌شود.

عملیات اجرایی این طرح پس از تحویل نقشه، به خیّر با نظارت معاونت عمران شهرداری آغاز می‌شود.

در مورد این پروژه خیرساز نیز آورده شهرداری، مجوز، نقشه و ملزومات فرهنگی است و واگذاری زمین پروژه و تمام هزینه‌های احداث برعهده خیّر است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.