نظارت دانشگاه علوم پزشکی کاشان بر گلاب و عرقیات

دکتر محسن تقی‌زاده، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان،کاشان فردا – معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان، با اشاره به مستقل‌شدت این معاونت از حوزه درمان از سال 1385 گفت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این معاونت ارتقا از سطح 3 به سطح 2 بوده‌است.

دکتر محسن تقی‌زاده، تامین دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز به خصوص داروهای بیماران خاص و نیز تشکیل واحد مراقبت‌های دارویی در بیمارستان‌ها برای نظارت بر مصرف دارو را از مهم‌ترین وظایف این معاونت برشمرد.

وی، با اشاره به این‌که کاشان قطب گل و گلاب کشور است، افزود: کارگروه نظارت بر گلاب و عرقیات در این راستا در دانشگاه راه‌انداری شده است.

تقی‌زاده تصریح کرد: بیش از 30 هزار تن گلاب و عرقیات در سال گذشته با دریافت گواهی بهداشتی از کاشان به کشورهای مختلف دنیا صادر شده است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان اعلام کرد: بیش از 30 درصد از کارخانه‌های موجود در بخش کوهستانی شهرستان در حوزه گلاب و عرقیات فعال‌اند و در سال گذشته صدور پروانه‌های بهداشتی افزایش 2 برابری در راستای حمایت از کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی داشته است.

همایش معاونین غذا و دارو سراسر کشور با حضور رئیس سازمان غذا و دارو کشور، معاونین غذا و مدیران ارشد سازمان غذا و دارو چهارشنبه 11/2/98 در دانشگاه علوم پزشکی کاشان به مدت دو روز آغاز به کار کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.