مرکز خدمات جامع سلامت مادر در کاشان افتتاح شد

مرکز خدمات جامع سلامت مادر در کاشان افتتاح شدکاشان فردا – مرکز خیرساز خدمات جامع سلامت مادر با حضور معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس، رئیس دانشگاه و جمعی از مسئولین دانشگاه و شهرستان پنج‌شنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه مورخ در کاشان گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کاشان در این مراسم، گفت: این مرکز با تلاش دانشگاه علوم پزشکی کاشان و با مشارکت خانواده خیر سلامت زنده‌یاد معصومه رستمی‌فر در زیربنای 500 مترمربع به بهره برداری رسید.

دکتر حسین نیک‌زاد افزود: برای ساخت و تجهیز این مرکز یک میلیارد تومان هزینه شده است که از این مقدار، ۵۰۰ میلیون تومان از سوی خانواده خیر و مابقی توسط دانشگاه هزینه شده است.

نیک‌زاد، ضمن تقدیر از زحمات خیرین تصریح کرد: اقدامات نیکوکارانه و خیر در حوزه سلامت این منطقه باید طبق اولویت‌ها و نیازهای دانشگاه علوم پزشکی و طی مشورت با مجمع خیرین سلامت کاشان صورت گیرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در این آیین، ضمن تشکر از حضور مسئولین و همکاران گفت: این مرکز خیرساز با مشارکت زنده‌یاد رستمی‌فر به نام زیبای مادر نام‌گذاری شده است.

دکتر سید علیرضا مروجی یادآور شد: قدمت این مرکز ۴۰ سال است که مورد بازسازی قرار گرفته و کلیه خدمات سلامت شامل غربال‌گری، تشخیصی و درمانی در آن  ارائه می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.