یکی از موفق‌ترین کشورها در کنترل مسائل سیل هستیم

دکتر سعید نمکی در قمصر کاشانکاشان فردا – وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: توسعه پایگاه‌های سلامت در حاشیه شهرها و روستاها از برنامه‌هایی است که به‌شدت دنبال می‌شود تا دسترسی سرپایی با ارجحیت دسترسی بالینی بتواند مشکلات نظام سلامت را حل کند.

به گزارش ایسنا، دکتر سعید نمکی در حاشیه گشایش پایگاه سلامت زنده‌یاد عذرا نوابی شهر قمصر تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های نظام سلامت به خصوص نظام بهداشتی یکی از اصلی‌تری کارهای ما پس از انقلاب بوده که باعث کاهش مرگ‌ومیر مادران، نوزادان و گروه‌های آسیب‌پذیر شده است.

وزیر بهداشت در مورد آخرین وضعیت سلامت مناطق سیل‌زده در حوزه بیماری‌های واگیر، گفت: خوشبختانه ما یکی از موفق‌ترین کشورهای جهان در کنترل مسائل مربوط به سیل هستیم؛ ۲۵ استان درگیر سیل گسترده و ۶ استان درگیر سیل مخرب بودند که با هوشیاری همکاران ما در حوزه بهداشت و همدلی مردم و سایر ارگان‌ها، حتی یک مورد نیز اپیدمی بیماری در این مناطق وجود نداشت.

نمکی تصریح کرد: در مناطق سیل‌زده برای مراحل بعدی برنامه‌ریزی کرده‌ایم و به سمت مرحله تثبیت خواهیم رفت تا این لحظه مشکلی در مورد خدمت‌رسانی حوزه سلامت نداشتیم و نخواهیم داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.