بازدید ایمنی مدارس کاشان توسط کارشناسان آتش‌نشانی

بازدید کارشناسان آتش‌نشانی کاشان از وضعیت ایمنی مدارس کاشانکاشان فردا – مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان کاشان گفت: بازدید و ارزیابی مدارس کاشان از حیث ایمنی محیط‌های آموزشی توسط کارشناسان سازمان صورت گرفت.

محمدمسعود چایچی افزود: در این بازدید‌ها وضعیت ایمنی مدارس و محیط‌های پیرامونی شامل: کلاس‌های آموزش، اتاق‌های اداری، انبارها، تاسیسات و موتورخانه‌ها بررسی و نواقص و معایب بررسی و توصیه‌های ایمنی جهت رفع نواقص انجام شد.

چایچی بیان‌کرد: در بازدیدها  آموزش‌ها و توضیحات لازم به مسئولین ارائه و ابهامات کارکنان و دانش‌آموزان در خصوص حوادث و آتش‌سوزی و نحوه مهار آتش پاسخ داده شد.

وی با بیان این‌‌که در این بازدیدها سطح خطرپذیری مدارس بر اساس شاخصی مشخص می‌شود اضافه‌کرد: کارشناسان این سازمان پس از بازدید 282 مدرسه وضعیت ایمنی حدود 90 درصد از آن‌ها را در شرائط نامطلوب اعلام کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان گفت: براساس بازدیدهای مثلا توصیه می‌شود که سیستم گرمایشی مدرسه باید دارای چه ویژ‌گی‌هایی باشد، خطر بروز حریق در فضاهای مختلف مدرسه، وضعیت حفاظ پنجره‌ها، حوادث برق‌گرفتگی، خروج اضطراری و … بررسی می‌شود و در نهایت با توجه به شاخص‌های مختلف به مدیران مدرسه ابلاغ می‌شود که برای ارتقای ایمنی چه اقداماتی باید صورت گیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.