بیش از ۱۰۰ مورد بررسی و تاییده ایمنی در فروردین‌ صادر شده‌است

بررسی نقشه و صدور تاییده ایمنی توسط کارشناسان آتش‌نشانی کاشانکاشان فردا  – مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: بیش از 100 مورد بازدید، صدور دستورالعمل و تاییده ایمنی، بررسی و علت‌یابی حریق، بازدید از نقشه‌ها و اخطاریه از جمله فعالیت‌های انجام‌گرفته توسط کارشناسان واحد پیشگیری این سازمان در فروردین‌ماه 98 بوده است.

محمدمسعود چایچی بازدیدهای ایمنی انجام شده از اقامت‌گاه‌های سنتی را 9 مورد، حسینیه و مساجد 9 مورد، جایگاه عرضه سوخت 10 مورد، آموزشی27 مورد، تفریحی16 مورد، تجاری 2 مورد، صنعتی 2 مورد و مسکونی، اداری، و هتل را هر کدام یک مورد برشمرد.

چایچی افزود: بازدید نقشه‌ها از اماکن تجاری، مسکونی، صنعتی، هتل و اقامت‌گاه، مسکونی _ تجاری 7 مورد بوده است که در قسمت بررسی و علت‌یابی حریق با توجه به برخی حوادث و تاییدیه آتش‌سوزی و صدور گزارش علت آتش، تعداد 9 مورد توسط کارشناسان مورد کارشناسی قرار گرفته و تاییدیه و گزارش علت آتش صادر گردیده است.

چایچی اشاره کرد : صدور 9 مورد دستورالعمل‌های ایمنی برای 5 مورد مرکز فرهنگی و هنری، مسکونی، تجاری، صنعتی، اداری هر کدام یک مورد بوده است.

وی در ادامه اضافه کرد: صدور یک مورد تاییدیه ایمنی جهت منزل مسکونی از دیگر اقدامات انجام گرفته این واحد بوده است.

چایچی در پایان گفت : اصل مهم و اساسی در جلوگیری از حوادث پیشگیری و رعایت موارد ایمنی است که با در نظر گرفتن و اهمیت آن امیدواریم در سال جدید شاهد کمترین آمار حوادث و آتش‌سوزی باشیم و هموطنان در صحت و سلامتی به زندگی خود ادامه دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.