کاهش ۳۴ درصدی آتش‌سوزی‌ها در فروردین‌ماه ۹۸

محمدمسعود چایچی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشانکاشان فردا – مدير‌عامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان گفت: در فروردین‌ماه گذشته ۳۳ مورد آتش‌سوزي در کاشان رخ‌داد که تیم‌های عملیاتی با حضور به موقع آتش‌ را مهار و خاموش کردند.

محمدمسعود چایچی اعلام کرد: آتش‌سوزی وسائل نقلیه و کاربری‌های تجاری از قابل توجه‌ترین موارد عملیات مهار آتش این سازمان در فروردین‌ماه بوده است.

چایچی مهم‌ترین علل آتش‌سوزی‌های رخ‌داده در مدت یادشده را افروختن ن ایمن آتش، اتصالی برق و انتقال حرارت و نشت مایعات قابل اشتعال اعلام کرد و افزود: کاهش ۶۶ درصدی آتش‌سوزی‌های اماکن مسکونی،۳۳ درصدی خودروها،۶۶ درصدی موتورسیکلت،۴۴ درصدی ضایعات و ۲۵ درصدی فضای سبز شهری از قابل‌توجه‌ترین موارد کاهش عملیات‌های مهار آتش در فروردین‌ماه ۹۸ نسبت به مدت مشابه آن در سال ۹۷بوده است.

وی ضمن اعلام ثبت ۲ مورد مصدومیت در این آتش‌سوزی‌ها افزود: دراین مدت شاهد کاهش قابل‌توجه ۳۴ درصدی مجموع آتش‌سوزی‌ها در کاشان نسبت به مدت سال قبل بوده‌ایم.

مدیر عامل سازمان از کاهش زمان ۲ ثانیه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها خبرداد و گفت: این سازمان ۲ مورد عملیات را خارج محدوده شهری پوشش داده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.