چرا حساب کاربری ما در واتس‌اپ غیرفعال و بسته می‌شود

کاشان فردا – به این دلایل حساب کاربری در شبکه اجتماعی واتس‌اپ غیرفعال می‌شود:

 استفاده از از نسخه‌های غیر رسمی و تأییدنشده
در صورتی که شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی هستید که از نسخه‌های غیررسمی و تأییدنشده اپلی‌کیشن پیام‌رسان واتس‌اپ استفاده می‌کنید، ممکن است به زودی حساب کاربری شما در این شبکه با مشکل مواجه شود و شما دیگر نتوانید از این طریق به ارسال و دریافت پیام اقدام کنید.

یکی از این اپلی‌کیشن‌های تأیید‌نشده، واتس‌اپ پلاس است که  واتس اپ آن‌را تأیید نکرده و به کاربران هشدار داده که این برنامه اطلاعات ردوبدل شده کاربران را به شرکت‌های شخص ثالث می‌فروشد بنابراین نباید از آن استفاده کنند چون تبعات منفی امنیت سایبری ضعیف آن متوجه خودشان خواهد شد.

برای نصب برنامه اصلی به سایت واتس‌اپ به این آدرس بروید، در آن‌جا آخرین نسخه‌های این برنامه برای اندروید، ویندوز، ویندوز فون و آی‌فون برای دانلود ار مارکت‌های معتبر معرفی می‌شود.

دانلود واتس‌اپ برای دستگاه‌های مختلف

ارسال پیام‌های متعدد به غیر مخاطبان
ارسال پیام‌های متعدد به افرادی است که شماره آن‌ها را در گوشی خود ذخیره نکرده و در فهرست مخاطبین ( contacts) موبایل خود آن‌ها را ندارید. موجب می‌شود که واتس‌اپ تصور کند شما در حال نفوذ به اکانت دیگران و یا انتشار اخبار کذب و دروغین هستید و یا به جریان سازی‌های خبری و رسانه‌ای پرداخته‌اید به همین سبب اکانت شما را به‌زودی از طریق الگوریتم‌های هوشمند شناسایی کرده و غیرفعال می‌کند.

تعداد زیادی از مخاطبان شما را بلاک کرده باشند
در صورتی که شما رفتار ضد اجتماعی در فضای مجازی از خود نشان داده باشید، طبیعی است که تعداد زیادی از کاربران و مخاطبانتان شما را در شبکه‌های اجتماعی و اپلی‌کیشن‌های پیام‌رسان بلاک می‌کنند. در صورتی که تعداد آن دسته از کاربرانی که شما را در واتس‌اپ بیش از حد نرمال باشد، این اپلی‌کیشن به صورت هوشمندانه و خودکار تشخیص می‌دهد که احتمالاً فعالیت مشکوک و نادرستی داشته‌اید بنابراین اکانت شما را می‌بندد.

ساختن گروه‌های زیاد و افزودن کاربرانی که جز مخاطبان شما نیستند
بر اساس قوانین واتس‌اپ، در صورتی که شما تعداد زیادی از کاربرانی را که جزو مخاطبان شما نیستند، به گروه‌های متعددی اضافه کنید و در اپلی‌کیشن واتس‌اپ گروه‌هایی با اعضای ناشناس بسازید، هوش مصنوعی به کار رفته در واتس اپ اکانت شما را تشخیص خواهد داد و به سرعت آن را غیرفعال خواهد کرد.

منبع:  ایسنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.