تلاش ۳ ساعته آتش‌نشانان برای نجات ۲کارگر بی‌هوش در ارتفاع۴۰ متری

انتقال کارگر مصدوم از مخزن آب هوایی به پایینکاشان فردا – آتش‌نشانان کاشان در یک عملیات امداد و نجات که حدود ۳ ساعت طول کشید، دو کارگز نقاش که بر اثر استنشاق گاز تینر Tiner بی‌هوش شده‌بودند را نجات دادند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: این دو کارگر جوان در حال رنگ‌کاری داخل مخزن آب هوایی بودند که بی‌هوش می‌شوند.

روح‌الله فدائی افزود: نیروهای تیم امداد , نجات از سه ایستگاه شماره ۳،۲ و ۵ تا قبل از تشدید مصدومیت این دو رنگ‌کار به صحنه رسیدند و عملیات انتقال و نجات را آِاز کردند.

فدایی زمان این حادثه را ساعت ۲۲:۳۴ در خیابان خاندائی، جنب فرهنگ‌سرای مهر اعلام کرد و افزود: بنا بر اطلاعات اولیه تجمع و استنشاق بخار حلال تینر در آن محیط بسته علت بی‌هوشی کارگران بوده‌است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی با بیان این‌که از نخستین لحظات تجهیزات صعود و فرود در محل مستقر شده بود گفت: تیم‌های امداد و نجات پس از حضور در داخل مخازن، اقدام به احیای اولیه کارگران، و وصل کپسول‌های تنفسی نموده و هم زمان گازهای حاصل از حلال تینر را از محل تخلیه کزدند.

فدای با بیان این‌که مصدومین پس از خروج از مخزن اصلی با تجهیزات امداد و نجات و با استفاده از جرثقیل به پایین آورده و در اختیار تیم‌های امدادی اورژانس در محل شدند اضافه‌کرد: این عملیات بیش از سه ساعت طول کشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.