دهیاران از بازبودن مسیر رودخانه‌ها اطمینان حاصل کنند

احتمال وقوع مجدد سیلاب در کاشانکاشان فردا – رئیس اداره هواشناسی کاشان از احتمال وقوع دوباره سیلاب در کاشان خبر داد و تاکید کرد: دهیاران کاشانی از بازبودن مسیر رودخانه‌ها اطمینان حاصل کنند.

عباس ارغوانی به مهر گفت: بارش‌های رگباری همراه با وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود، بر همین اساس بارش تگرگ نیز دور از انتظار نیست و با توجه به این شرایط جوی، مسافران از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

بیشتر بخوانیم:
+ سیل غروب سه‌شنبه مشهد اردهال دو قربانی داشت

وی با بیان این‌که در زمان وقوع رعد و برق و تگرگ از تردد در زیر درختان بلند و خشک خودداری کنند، افزود: بهترین مکان در مواقع وقوع تگرگ و رعد و برق خودرو شخصی است و سعی کنند در زمانی که طبیعت‌گردی می‌کنند به اماکنی بروند که یک ساختمان در نزدیکی آن‌ها باشد چرا که این وضعیت جوی ناپایدار تا چند روز آتی ادامه دارد.

رئیس اداره هواشناسی کاشان با بیان این‌که منظور از رگبار بارش‌هایی است که در بخشی وجود داشته و در بخشی دیگر بارش باران نداریم، ابراز داشت: زمانی که از بارش‌های رگباری باران صحبت می‌کنیم انتظار وقوع روان‌آب‌ها و سیل داریم، این شرایط نیز در هفته آینده وجود دارد و احتمال وقوع سیلاب دور از انتظار نیست.

وی ضمن تاکید بر بازبینی ناودان‌های منازل گفت: با توجه به زیادشدن مخاطرات طبیعی طی روزهای اخیر بهترین و مطمئن‌ترین حالت برای جبران خسارت‌های حاصل شده بیمه‌کردن منازل خود است که با این اقدام خسارات ناشی از این مخاطرات به حداقل برسد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.