اخاذی از دختران جوان با ادعای جن‌گیری و هیبنوتیزم

دستگیری کلاهبرداری که از زنان با ادعای جن‌گیری اخاذی می‌کردکاشان فردا – فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری فردی که با اغفال و هیپنوتیزم دختران جوان به بهانه دفع جن از بدن آنان، اقدام به اخاذی از آنان می‌کرد، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “عبداله رضوانی” در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که فردی با بهانه دفع جن از بدن افراد اقدام به اخاذی از آنان می کند،ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌هایی متهم را که با عمل درون‌پویی، تسلط بر ذهن و استفاده از فنون سخنوری به بهانه دفع جن اقدام به اغفال دختران جوان در این شهرستان و سایر شهرستان‌ها می کرد، شناسایی کردند.

سرهنگ رضوانی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم که با اغفال و کشاندن دختران جوان به منزل شخصی با استفاده از روش هیپنوتیزم آنان را از حالت عادی خارج و پس از تهیه عکس و فیلم و با تهدید انتشار، اقدام به اخاذی از آنان می‌کرد در عملیاتی دستگیر شد.

وی در ادامه با اشاره به این‌که در بازرسی از مخفی‌گاه و سیستم‌های رایانه‌ای متهم عکس و فیلم‌های تهیه‌شده از تعداد زیادی از مال‌باختگان نیز کشف شد، اظهار داشت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به اخاذی و کلاه‌برداری از 8 نفر اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر خاطرنشان ساخت: جن‌گیری و رمالی از جمله اقداماتی است که افراد سودجو با استفاده از آن و عدم آگاهي مردم اقدام به اغفال شهروندان مي‌کنند که در بسياري از موارد نتايج و اثرات جبران‌ناپذيري را بر روي افراد و سلامت جسمي و رواني آنان مي‌گذارد.

وی هشدار داد: از اعتماد به این‌گونه افراد خودداری کرده و هرگونه اخبار و اطلاعات در اين زمينه را از طريق سامانه مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 به نيروي انتظامي اطلاع دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.