اصفهان شمالی به بررسی‌های کارشناسی نیاز دارد

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهرکاشان فردا – نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس گفت: طرح ایجاد اصفهان شمالی به مرکزیت کاشان به بررسی‌های دقیق کارشناسی وکلای ملت نیاز دارد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: هرگونه اظهارنظر در این باره پیش از طرح در کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی، صرفاً گمانه‌زنی خواهد بود.

بیشتر بخوانیم:
+
استان اصفهان شمالی مزیت‌های بسیاری برای گلپایگان دارد

حاجی‌دلیگانی تاکید کرد: برخی از مسؤولان استانی نباید توجه ویژه خود را فقط به اصفهان معطوف کنند چون از طرف دولت به این سبب منصوب شدند که منافع همه مردم این استان اعم از شهرها و روستاهای دور و نزدیک را به‌ ویژه در تخصیص اعتبارات عمرانی در نظر بگیرند.

وی ادامه داد: عدم توجه مسئولان به این درخواست مردم شهرستان‌های استان اصفهان منجر به آن شده است که بخشی از مردم این استان خواهان تأسیس استانی جدید باشند.

عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طرح استان اصفهان شمالی هم چون سایر طرح‌هایی که نمایندگان در موضوعات دیگر ارائه می‌کنند، دارای نقاط قوت و ضعف است و به همین علت نمایندگان در صورتی با این طرح موافقت خواهند کرد که بیش‌ترین نقاط قوت و منفعت برای استان اصفهان و کشور و کمترین نقاط ضعف از جمله عدم مغایرت با قانون اساسی و قوانین مصوب را داشته باشد.

حسینعلی حاجی دلیگانی اوایل دولت نهم فرماندار کاشان بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.