بازداشت سرشاخه‌های شرکت هرمی «Q-NET» در کاشان

دستگیری کلاهبرداری که از زنان با ادعای جن‌گیری اخاذی می‌کردکاشان فردا – فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری ۱۲ سرشاخه اصلی شرکت هرمی «کیو نت» در کاشان خبر داد.

سرهنگ علی پورکاوه گفت: یکی از هموطنان به پلیس کاشان اعلام کرده بود که دوستش به منظور استخدام در شرکت بازاریابی «Q-NET» وارد کاشان شده اما توسط اعضای شرکت در منزلی مسکونی حبس شده است و اجازه خروج به وی نمی‌دهند.

وی ضمن اشاره به شناسایی دفتر کار شرکت مذکور در یکی از مناطق شهرستان کاشان افزود: پلیس آگاهی در بازرسی از محل مذکور ۱۲ نفر از سرشاخه اصلی شرکت را دستگیر کرد که پس از بررسی مشخص شد اعضای اصلی شرکت «Q-NET» به دلیل عدم شناسایی دفاتر را به شهرهای کوچک منتقل می‌کنند.

فرمانده انتظامی کاشان با بیان این‌که طی تحقیقات به عمل آمده مشخص شد نامبرده چند ماه پیش به عضویت شرکت «Q-NET» درآمده و به بهانه استخدام به شهرستان کاشان آمده است، افزود: اعضای شرکت از وی مبلغ ۳۰ میلیون تومان اخذ کرده و هر روز آموزش‌هایی را از طریق جزوات و سی دی به وی می‌دادند اما زمانی که قصد کنارکشیدن داشته با ممانعت اعضا مواجه شده و وی را در منزلی محبوس می‌کنند که وی طی تماسی با دوستش موضوع را با او در میان گذاشته و از وی درخواست کمک کرده بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.