ثبت‌نام و گرفتن وجه برای تسهیلات کشاورزی خلاف است

تخلف برخی دفاتر در دریافت وجه برای ثبت‌نام تسهیلات کشاورزیکاشان فردا ـ سرپرست طرح و برنامه مدیریت جهادکشاورزی کاشان با بیان این‌که متقاضیان دریافت تسهیلات کشاورزی می‌توانند به آن مدیریت مراجه و راهنمایی شوند تاکید کرد: هیچ دفتر حق ندارد وجهی برای ثبت‌نام وام‌های کشاورزی از متقاضان دریافت کند.

به گزارش روابط عمومی جهاد کشاورزی کاشان، عاطفه‌سادات جلال‌زاده اعلام کرد: متاسفانه برخی از دفاتر در شهرستان کاشان اقدام به ثبت‌نام متقاضیان دریافت تسهیلات در بخش کشاورزی نموده و با گرفتن مبالغ زیادی قول پرداخت تسهیلات را به آنان می‌دهند.

جلال‌زاده تصریح کرد: دریافت مبالغ غیرمتعارف از متقاضیان توسط این‌گونه دفاتر به هیچ وجه مورد تایید این مدیریت نبوده و علاقه‌مندان به دریافت تسهیلات می‌توانند با مراجعه به واحد طرح و برنامه جهاد کشاورزی، ضمن دریافت اطلاعات لازم، از چگونگی ثبت‌نام در سامانه‌های مربوطه اطلاعات دقیق و مطمئن را دریافت نمایند.

سرپرست واحد طرح و برنامه مدیریت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: عناوین تسهیلات بخش کشاورزی شامل کشت گل محمدی، زعفران، گیاهان دارویی و کشت گل‌خانه‌ای است که متقاضیان در صورت داشتن شرایط دریافت می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.