حاج‌صفی: از نظر تاکتیکی با «ویلموتس» پیشرفت کرده‌ایم

احسانَ حاج‌صفی بازیکن تیم ملی فوتبال ایرانکاشان فردا – احسان حاج‌‌صفی مدافع کاشانی و کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: این تیم با هدایت «مارک ویلموتس» در همین مدت کم هم پیشرفت خوبی داشته است.

به گزارش ایسنا حاج‌صفی عصر دوشنبه در نشست خبری قبل از دیدار با کره جنوبی گفت: تازه یک هفته است که با سرمربی جدید کار می‌کنیم ولی در همین مدت هم تیم حرکت رو به جلو خوبی داشته است و از نظر تاکتیکی پیشرفت داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: ویلموتس مربی است که به جزئیات تیم اهمیت می‌دهد و تاکید زیادی روی بازی رو به جلو دارد. من به بقیه بازیکنان نیز گفته‌ام که بازی با کره به هیچ وجه آسان نیست.

کاپیتان کاشانی تیم ملی فوتبال گفت: نمی‌توانم از یک بازیکن خاص نام ببرم. فوتبال بازی تیمی است و به فرد خلاصه نمی‌شود. ما در دیدار برابر کره تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا بتوانیم نتیجه خوبی در زمین حریف بگیریم ولی مطمئن هستم که این دیدار به هیچ وجه آسان نیست و دشواری‌های خودش را دارد.

کارلوس کیروش سال‌ها هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده داشت، اما به خاطر برخی اختلاف‌ها از ایران رفت و به تازگی مارک ویلموتس جایگزین وی شده است.

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدارش در مسیر آماده‌سازی خود در سال 1398 امروز سه شنبه 21 خردادماه از ساعت 15:30 به مصاف تیم ملی فوتبال کره جنوبی رفته است.

بیشتر بخوانیم:
+ جدال ایستاگرامی فوتبالیست‌های کاشانی با قهرمان وزنه‌برداری ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.