تخت‌های بیمارستانی آران و بیدگل ۲ برابر می‌شود

اسماعیل بایبوردی بازدید از بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگلکاشان فردا – فرماندار آران و بیدگل گفت: تخت‌های بیمارستانی این منطقه با بهره‌برداری از فضاهای درمانی در حال ساخت به ۲ برابر افزایش خواهد یافت.

اسماعیل بایبوردی چهارشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل به ایرنا اعلام کرد: هم‌اکنون این بیمارستان با ۸۸ تخت در بخش‌های مختلف فعال و ضریب اشغال تخت‌ها نزدیک به ۷۰ درصد است و بیمارستان شهید رجایی نیز با ۴۶ تخت و ضریب اشغال ۳۰ درصدی در بخش زنان و زایمان خدمت‌رسانی می‌کند.

وی با اشاره به نقش خیران سلامت در ساخت ۲ بیمارستان جدید آران و بیدگل بیان کرد: هم‌اکنون بیمارستان ثامن با هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا، ۵۶ تخت و پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال ساخت است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گرفته و به عنوان بیمارستان تخصصی زنان، جایگزین بیمارستان شهید رجایی شود.

فرماندار آران و بیدگل اضافه کرد: بیمارستان ۹۶ تختخوابی امام حسن مجتبی (ع) هم با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی در حال ساخت بوده که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد و جایگزین بیمارستان سیدالشهدا باشد.

وی از خریداری و راه‌اندازی یک دستگاه سی تی اسکن با همت خیران سلامت آران و بیدگل خبر داد و گفت: بر اساس آمارها این شهرستان رتبه نخست کشور را در حوزه جذب کمک خیران سلامت به خود اختصاص داده است.

۲ باب بیمارستان، ۹ خانه بهداشت، ۶ مرکز خدمات شهری و هفت پایگاه سلامت هم‌اکنون در شهرستان آران و بیدگل فعالیت دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.